Loader
Loader
Pronađite nas

Australija: Žena ispustila mobitel između dvije stijene, pa provela naglavačke sedam sati pokušavajući da ga dohvati

Grupa "Rolling Stones" radi na novom albumu

    Vlasnik “Labubu” lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara

    Labubu (Izvor: MSM)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Lutke Labubu učinile su generalnog direktora kineske kompanije Pop Marta bogatijim za 1,6 milijardi dolara – i to za samo 24 sata. Ovo nisu obične plišane igračke.

    ADVERTISEMENT

    Pop Mart je izgradio milijardersku imperiju prodajući takozvane “blind box” kutije – kolekcionarske igračke za koje ne znate koju dobijate dok ih ne otvorite. Taj element iznenađenja? Pretvorio se u globalnu opsesiju.


    Evo zašto ovaj poslovni model funkcioniše. Blind box kutije oslanjaju se na uzbuđenje izazvano neizvjesnošću, što navodi fanove da se stalno vraćaju po još.


    Ograničene serije i vještačka oskudica stvaraju osjećaj hitnosti i emotivne povezanosti, piše profil Income Ivy (@income.ivy) na Instagramu.


    Pop Mart nije prodavao samo igračke – prodavao je mogućnost da ih sakupljate, gradeći brend koji živi od FOMO efekta (straha da ćete nešto propustiti) i fanovske kulture. Tržište preprodaje čini rijetke figurice još poželjnijima, pretvarajući ih u investicije. Pop Mart je sada kulturni fenomen u Aziji i šire, a Labubu je njihova zvijezda u usponu.


    Njihova strategija kombinuje emocionalni marketing, izgradnju zajednice i psihologiju iznenađenja kako bi stvorili ne samo proizvod – već i iskustvo od kog se teško odvojiti.


    Pouka? Ne morate biti u tehnološkoj industriji da biste stvorili hajp vrijedan milijardu dolara. Dovoljno je da razumijete kako ljudi misle i osjećaju – i da oko toga izgradite svoj biznis.


    Najveći hit Pop Marta je Labubu, lutka vilinskih ušiju i velikih očiju. Da li je slatka ili jeziva, ko zna. Ali ima je svuda! Rihanu su zapazili sa jednom lutkicom zakačenom za torbu. Ta fotografija je “upalila fitilj” i Labubu je postao megapopularan.


    Osnivač Wang Ning pokrenuo je kompaniju 2010. godine, a da bi pokrenuo posao, pozajmio je od porodice 30.000 dolara. U 2020. godini osnivač Vang je posatao milijarder, ali je nastavio da gura poslovanje. Posao u SAD su pokrenuli tiho 2024. godine, a onda je došao maj 2025. Aplikacija Pop Marta postala je hit, a TikTok je poludio za lutkama.


    U samo jednom danu bogastvo osnivača poraslo je za 1,6 milijardi dolara, sve od prodaje lutkica koje mogu stati na dlan. Kompanija je prodaju lutaka pretvorila u iskustvo, više nego što bi ijedna reklama mogla.

    Možda će vam se svidjeti