Loader

Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Eurostat: Najveći rast zarade ostvarile Bugarska i Mađarska, najmanji rast u Francuskoj

    Koji su najvrjedniji brendovi Evrope?

    Louis Vuitton (Izvor: AP Photo/Thomas Padilla)
    Bloomberg Adria
    Objavljeno

    Francuski luksuz, njemačka tehnologija i skandinavska inovacija – to su ključni aduti Evrope na popisu najvrjednijih brendova u 2025. godini. Često smo, posebno kada je u pitanju tehnologija, fokusirani na američke brendove zbog čega ponekad zaboravimo na vrijednost evropskih.

    ADVERTISEMENT

    Najnovije istraživanje kuće Kantar donosi pregled deset najvrjednijih evropskih brendova u 2025. godini.


    Na samom vrhu nalazi se francuski brend Louis Vuitton, koji je možda i najpoznatiji globalni brend kada je u pitanju tržište luksuza. Vrijednost brenda se procjenjuje na 111,9 milijardi dolara, uprkos tome što se njena vlasnica francuska kompanija LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton ove godine bori sa značajnim padom.


    Odmah iza njega smjestio se još jedan luksuzni brend Hermes. Vrijednost mu je procjenjena na 109,4 milijarde dolara, dok istoimena kompanija koja stoji iza brenda, za razliku od njenog najvećeg konkurenta bilježi rast u gotovo svim segmentima i potvrđuje snagu svoje tradicionalne strategije.


    Poznati Chanel zauzima peto mjesto s 62,3 milijarde dolara, čime Francuska drži čak tri od pet vodećih pozicija, potvrđujući svoj globalni status luksuzne prijestolnice.


    Treće i četvrto mjesto zauzeli su brendovi iz Njemačke: T-Mobile s vrijednošću od 105,7 milijardi dolara te SAP s 92,3 milijarde dolara.


    Osim Francuske i Njemačke, na listi se ističe i Španija, zahvaljujući modnom divu Zari, čija vrijednost iznosi 37,2 milijarde dolara. Švedska pak doprinosi s dva globalno prepoznatljiva brenda: Spotifyjem, procijenjenim na 29,7 milijardi dolara, i Ikeom, čija je vrijednost 25,7 milijardi dolara.


    Pogled na listu najvrjednijih evropskih brendova pokazuje da luksuz i dalje prednjači, dok tehnološki i maloprodajni divovi dokazuju snagu raznolikog evropske privrede.



    Možda će vam se svidjeti