Uvođenjem novog modela subvencionisanog gradskog autobusnog prevoza od 1. avgusta 2025. godine, Grad Tuzla je napravio veliki iskorak u unapređenju javnog saobraćaja i omogućio lakši pristup prevozu za sve građane, a posebno za najosjetljivije društvene kategorije, pohvalili su se u Gradu Tuzla uz konkretne podatke o povećanju broja korisnika javnog prevoza.
Zahvaljujući saradnji sa prevoznikom „GIPS“ d.o.o. Tuzla i angažmanu Službe za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica, broj korisnika gradskog prevoza značajno je porastao već u prvom mjesecu primjene novog modela.
Statistika pokazuje da je broj prevezenih putnika u avgustu porastao za skoro 100 odsto u odnosu na julč. Dok je u julu prevezeno 53.405 putnika, u avgustu ih je bilo 106.204.
Sličan trend rasta bilježi se i u prodaji pojedinačnih karata: sa 35.529 prodatih u julu na 67.062 u avgustu.
Penzioneri i socijalno ugrožene osobe sada su dobile pravo na besplatne mjesečne karte, što ranije nije bilo omogućeno.
Tokom avgusta izdato je:
7.814 besplatnih penzionerskih kartica
225 besplatnih „socijalnih“ kartica
"Ove mjere direktno utiču na poboljšanje mobilnosti starijih osoba i onih kojima je svaki dinar važan," kažu u Gradu Tuzla.
Jednostavnija procedura i bolji uslovi
Osim što je prevoz postao jeftiniji ili besplatan za određene grupe, Grad Tuzla je pojednostavio proceduru za izdavanje i dopunu mjesečnih kartica. Time je korisnicima olakšan pristup ovom pravu bez dodatnog administrativnog opterećenja.
Grad takođe kontinuirano radi na postavljanju novih autobusnih nadstrešnica na stajalištima širom gradske i prigradske zone. U saradnji sa „GIPS“-om planirano je i prilagođavanje redova vožnje prema realnim potrebama građana. Sugestije stanovnika se pažljivo prate i razmatraju, a cilj je stalno unapređenje kvaliteta javnog prevoza.
Početkom avgusta zvanično je stupio na snagu novi model javnog prevoza u Tuzli, koji uključuje besplatan prevoz za penzionere, nezaposlene, socijalno ugrožene i djecu do šest godina. Uz to, za ostale građane uvedene su snižene, subvencionisane cijene karata, čime je gradski prevoz postao pristupačniji široj populaciji.
Planirana je i digitalizacija sistema kroz uvođenje elektronskog sistema naplate, dok korisnici besplatnog prevoza redovno dopunjavaju svoje karte za svaki mjesec korištenja.