Loader
Loader
Pronađite nas

Ozzy Osbourne primljen u Rokenrol kuću slavnih: "Princ tame" nagrađen kao solo umjetnik

Od Kenije do Antarktika: Poljski muzej uskršnjih jaja spaja globalne tradicije

    Održana konferencija SFF-a: Film "Paviljon" Dine Mustafića otvara festival

    Sarajevo Film Festival (Izvor: SFF)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    U Sarajevu je danas održana konferencija povodom 31. izdanja Sarajevo Film Festivala, na kojoj su najavljeni ključni partneri i otkriveni prvi detalji programa ovog izdanja.

    ADVERTISEMENT

    Tradicionalno, SFF otvaraju mladi glumci, koji se aktivno pojavljuju na Festivalu, a ove godine to je glumica Lidija Kordić


    Direktor SFF-a Jovan Marjanović je, na konferenciji za medije, objavio nekoliko festivalskih vijesti, te istakao važnost saradnje i sponzorstva koji je važni za život SFF-a. Generalni sponzor SFF-a i ove godine je kompanija BH Telecom, a danas je ta saradnja ozvaničena potpisivanjem ugovora.


    Partnerstvo SFF-a i BH Telecoma, kako je rekao Marjanović, ne znači samo financijsku stabilnost za SFF, već znači i zajedničku posvećenost kulturnoj produkciji, produkciji kulturnih događaja kao što je SFF. Pored toga što je aktivan kao producent audiovizualnog sadržaja, BH Telecom jeste i emiter audiovizualnog sadržaja, kroz svoju uslugu Moja TV koja je dostupna u velikom broju domaćinstava u BiH,te donosi produkciju bh. filmova do svih dijelova naše države.


    Podsjetio je i na dobru saradnju BH Telecoma sa svjetski poznatom Variety televizijom koja objavljuje intervjue sa gostima SFF-a. Jedna od najvažnijih aktivnosti BH Telecoma je i tehnološka podrška održavanju Festivala.


    Marjanović je zahvalio i Vladi Federacije BiH, koja je većinski vlasnik BH Telecoma i koja omogućava da se podrška SFF-u razvija i ima kontinuitet.


    U tom smislu je direktor BH Telecoma Amel Kovačević jezahvalio menadžmentu SFF-a što, kako je kazao, svake godine u Sarajevo donese bajku na koju smo svi ponosni i koju sa ponosom predstavlja u čitavom svijetu.


    "Vi nas svake godine podsjećate da Sarajevo ima potencijala da napravi velike stvari kada se udružujemo svi, kada napravimo zajedničke napore da se stvari mijenjaju ka bolje. BH Telekom s ponosom i ove godine je glavni sponzor SFF-a i tehnološki partner. Želja nam je da turisti i posjetioci Festivala budu zadovoljni našom uslugom a tu smo uložili ogromne napore da na svim lokacijama gdje se SFF bude održavao, na glavnim frekvencijama u gradu Sarajevu, imamo kvalitetnu internet mrežu. Mislimo da je to i naš obraz, prije svega, ali to je i naš profesionalni izazov", istakao je Kovačević.


    Pored toga, dodao je, značajna sredstva stavili su na raspolaganje Vladi Federacije BiH, koja je već donijela odluku da ta sredstva, oko 10 miliona KM, alocira za različite kulturne, sportske i druge sadržaje i događaje.


    Riječ SARAJEVO, kako je istaknuto, napisana je u obliku srca – postajući simbol i grada i same nagrade. Njezina tipografska struktura prenosi i poruku i emociju: pripadnost, ritam, otvorenost. A kada se doda vrijeme – 15.–22. august – poruka je jasna: mjesto susreta su grad, filmovi i ljudi. Vizual je dizajnirao Jons Vukorep.


    Prijave za akreditacije za SFF su otvorene, kao i za press akreditacije. U toku je rana akreditacija, a nakon 1. jula počinje i regularna akreditacija.

    Možda će vam se svidjeti