Loader
Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Stručnjaci su zabrinuti! Ljudi previše vjeruju vještačkoj inteligenciji, a to je opasno

    Novi Xiaomi SUV ruši rekorde: Gotovo 300.000 narudžbina za samo jedan sat

    Xiaomi YU7 (Izvor: Xiaomi)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Xiaomi je lansirao svoj prvi električni SUV, model YU7, s ciljem da direktno konkuriše Teslinom Modelu Y. Početna cijena iznosi 253.500 juana, odnosno oko 35.360 američkih dolara, što je nešto jeftinije od Tesle.

    ADVERTISEMENT

    Prvi podaci o narudžbinama bili su impresivni, već nakon tri minuta od objave informacije o prednarudžbama, YU7 je prikupio više od 200.000 upita, a u roku od jednog sata broj narudžbina skočio je na gotovo 289.000, čime je dodatno porasla vrijednost akcija kompanije.


    Ovakav interes ukazuje na izuzetno živu potražnju, a za kinesko tržište predstavlja snažan signal da je Xiaomi ozbiljno ušao u igru sa najvećim igračima autoindustrije.


    Dostupan u tri verzije


    Tehničke karakteristike YU7 modela su impresivne. Dostupan je u tri verzije – Standard, Pro i Max.


    Osnovna verzija dolazi sa 96,3 kWh LFP baterijom i pogonom na zadnje točkove, nudi autonomiju do 835 kilometara prema kineskom CLTC standardu i ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sekundi.


    Dvije snažnije verzije imaju pogon na sve točkove, a ubrzanje do 100 km/h iznosi 4,3 sekunde za Pro i 3,2 sekunde za Max verziju.


    Posebno se ističe izuzetno brzo punjenje – Max verzija može da se napuni od 10 do 80 procenata za samo 12 minuta, zahvaljujući 5.2C tehnologiji.


    Dužina vozila preko 5 metara


    Vozilo ima dužinu preko pet metara, dok je međuosovinski razmak tri metra, što znači prostranu i luksuznu kabinu.


    Enterijer obiluje digitalnim i luksuznim sadržajima: tu su dvostruki veliki ekrani, napredni HUD, ali i Nappa kožna masažna sjedišta i integracija sa Xiaomi kućnim ekosistemom.


    Prisutni su i LiDAR, 4D radar i Nvidia DRIVE platforma, što govori o ozbiljnim tehnološkim ambicijama kompanije da fokus stavi na bezbjednost i autonomnu vožnju.


    Xiaomi za sada još nije prisutan u Evropi, i to se vjerovatno neće uskoro promijeniti, jer kompanija jedva usjpeva da zadovolji potražnju na domaćem, kineskom tržištu, prenosi b92.

    Možda će vam se svidjeti