Loader
Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Google upozorava: Ažurirajte odmah

    Tajvan kaznio Metu s 512.000 dolara zbog netransparentnosti nad oglašivačima

    Meta, ilustracija (Izvor: Pixabay)
    Anadolija
    Objavljeno

    Tajvansko Ministarstvo digitalnih poslova (MODA) kaznilo je Meta Platforms Inc., matičnu kompaniju Facebooka, sa 512.324 dolara zbog “nedovoljne transparentnosti“ u vezi s informacijama vezanim za oglašivače.

    ADVERTISEMENT

    Medijska kuća “Focus Taiwan“ javlja da je MODA kaznila Metu zbog 23 nedavna slučaja koji uključuju nepotpunu transparentnost u vezi s oglašivačima, napominjući da se nije pridržavala Zakona o sprječavanju opasnosti od prevara, koji zahtijeva od operatera online platformi za oglašavanje da otkriju informacije vezane za one koji su naručili oglas ili uložili novac za njega.


    Ovo je druga kazna Mete u Tajvanu za isti problem, nakon što je kompanija 22. maja kažnjena sa 34.139 dolara.


    Facebook se navodno smatra glavnim izvorom lažnih oglasa u Tajvanu.


    Istraživanje Globalnog saveza za borbu protiv prevara objavljeno u časopisu “CommonWealth“ krajem 2024. godine pokazalo je da se više od 60 posto tajvanskih ispitanika susrelo s lažnim porukama na platformi Meta.


    Meta je saopštila da je od 2024. godine ojačala svoj proces verifikacije, sprečavajući korisnike da prikazuju oglase bez verifikacije.


    Kompanija je saopćila i da je u 2024. godini sa svojih platformi uklonila više od 146.000 reklamnih naloga i 1,6 miliona lažnih oglasa.


    Navela je da će nastaviti da poboljšava transparentnost i da sarađuje sa MODA-om i Biroom za kriminalističke istrage kako bi se poboljšala sigurnost platforme.


    MODA je dala Meti 30 dana da riješi problem ili će se suočiti sa novom kaznom.

    Možda će vam se svidjeti