Lando Norris pobjednik je Velike nagrade Britanije. U utrci na Silverstoneu britanski vozač McLarena završio je ispred svojeg momčadskog kolege Oscara Piastrija i tako smanjio razmak između njih dvojice u ukupnom poretku na samo osam bodova, dok je mjesto na postolju senzacionalno zauzeo i 37-godišnji Nico Hulkenberg u Kick Sauberu.
Uoči ove utrke Hülkenberg je držao neslavni rekord za vozača s najviše startova (238) i osvojenih bodova (577) bez postolja. Sada će napokon moći izbrisati svoje ime s tih crnih rekorda. Iako je startao s predzadnjeg (19.) mjesta, imao je sjajnu vožnju, pravi tajming i pravu taktiku u ovoj ludoj utrci i to ga je dovelo do prvog postolja u dugoj karijeri, piše Index Sport.
Kiša diktirala utrku
Od samog početka kiša je bila ogroman faktor. Iako je tokom starta bilo sunčano, staza se još nije potpuno osušila, ali je šest vozača (George Russell, Charles Leclerc, Isack Hadjar, Gabriel Bortoleto, Oliver Bearman i Franco Colapinto) u zadnji čas odlučilo promijeniti gume i startati na gumama za suhe, a ne za mokre uvjete. Zbog toga su svi oni startali iz boksa, a ne s pozicija koje su izborili u kvalifikacijama. To im se, pokazat će se, nije isplatilo.
Već u drugom krugu na stazi su vladali uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila jer se Liam Lawson izvrtio nakon što ga je udario Esteban Ocon, a isti takvi uvjeti ponovili su se i od šestog kruga, kada je Bortoleto završio u zaštitnoj ogradi.
Glupost Piastrija i velika greška Verstappena
U kratkom periodu normalnog utrkivanja u početnim krugovima, Piastri je u osmom krugu prestigao Maxa Verstappena, koji je startao s prvog mjesta. Oko desetog kruga počela je padati kiša i svi vozači su krenuli u boks na promjenu guma, a od 14. kruga kiša je bila tako jaka da je na stazu morao izaći sigurnosni automobil. On se povukao u 17. krugu, ali je već u idućem morao opet na stazu jer je Hadjar razbio bolid.
Normalno utrkivanje nastavilo se od 21. kruga, a u tom trenutku drugoplasirani Verstappen napravio je veliku grešku i izvrtio se na stazi te pao sve do desetog mjesta. Grešku je neposredno prije njega napravio i vodeći Piastri, koji se pod uvjetima sigurnosnog automobila naglo i nedopušteno zaustavio, zbog čega je kažnjen s deset sekundi. Ta kazna je i odlučila pobjednika. Kada ju je Piastri odradio, Norris je izbio na vrh i sačuvao prvo mjesto do kraja.