Japanska tehnološka i zabavna kompanija Sony zabilježila je porast profita od 18% za fiskalnu godinu mart koja je završila 31. marta, jer je potražnja za njenom ponudom muzike i videoigara porasla.
Kompanija Sony Corp. sa sjedištem u Tokiju saopštila je u srijedu da je njena godišnja dobit iznosila 1,14 biliona jena (6,9 milijardi eura), što je porast u odnosu na 970,6 milijardi jena (5,9 milijardi eura) u prethodnoj fiskalnoj godini, prenosi Euronews.com.
Godišnja prodaja je praktično nepromijenjena, pala je na 13 biliona jena (78,9 milijardi eura).
Jedno područje koje je zaostajalo među Sonyjevim raširenim poslovanjem bio je finansijski segment, gdje su prihodi stagnirali. Međutim, filmska divizija i segment rješenja za snimanje i senzore dobro su se pokazali.
Među filmovima koji su pozitivno prošli na blagajnama za fiskalnu godinu koja je završila 31. marta bili su "Venom: Posljednji ples", sa superherojem Marvel Comicsa, i "Bad Boys: Ride or Die", akciona komedija u kojoj se Will Smith i Martin Lawrence vraćaju u svoje popularne uloge policajaca, četvrti nastavak serijala.
Sony, koji proizvodi PlayStation konzolu i softver za igre koji se igra na toj mašini, također je dobro poslovao u poslu s igrama.
Njegove muzičke operacije, koje su također zabilježile snažne brojke, uključuju snimke, streaming usluge i muziku za igre. Najprodavaniji snimljeni muzički projekti za posljednju fiskalnu godinu globalno bio je SZA-in "SOS Deluxe: LANA", a slijede Beyonce, Future & Metro Boomin i Travis Scott.
Što se tiče muzičke industrije u Japanu, najprodavaniji je bio album Kenshi Yonezu-a "Lost Corner", a slijede ga ponude Stray Kidsa i Six Tonesa.
Za kvartal januar-mart, Sony je objavio profit od 197,7 milijardi jena (1,2 milijarde eura), što je porast od 5% u odnosu na 189 milijardi jena (1,1 milijardu eura) u istom kvartalu prethodne fiskalne godine. Prodaja je iznosila 2,6 biliona jena (15,8 milijardi eura), što je pad od 24% u odnosu na odgovarajući kvartal prethodne fiskalne godine.
Sony predviđa pad profita od skoro 13% za fiskalnu godinu do marta 2026. godine, na 930 milijardi jena (5,6 milijardi eura), uz prodaju od 11,7 biliona jena (71,1 milijardi eura), što je pad od 2,9% u odnosu na prethodnu godinu. To je dijelom posljedica utjecaja američkih carina.
Cijena dionica kompanije pala je za 3% u jutarnjem trgovanju u Tokiju.