Loader
Loader
Pronađite nas

Usvojen izvještaj Komisije za praćenje rada Agencije za prevenciju korupcije

MMF: Oba entiteta suočavaju se s velikim potrebama za finansiranjem

    Nakon zahtjeva za poskupljenje: Elektroprivreda BiH za kampanju o štednji struje daje 134.550 KM

    Elektroprivreda BiH (Izvor: Elektroprivreda BiH)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Javno preduzeće Elektroprivreda BiH pokrenulo je otvoreni postupak javne nabavke za zakup oglasnog prostora u elektronskim, digitalnim i drugim medijima, u svrhu realizacije promotivne kampanje "Energetska efikasnost EPBiH 2025".

    ADVERTISEMENT

    Prema specifikaciji, kampanja će trajati od septembra ili oktobra do kraja decembra ove godine, piše Akta.


    Procijenjena vrijednost ugovora iznosi 115.000 KM bez poreza na dodanu vrijednost (PDV), odnosno 134.550 KM s PDV-om.


    Rok za dostavu ponuda je 22. juli 2025. do 13 sati, a kao kriterij za dodjelu ugovora navedena je ekonomski najpovoljnija ponuda koja ispunjava uvjete iz tenderske dokumentacije.


    Kampanja se provodi u kontekstu porasta ukupne potrošnje električne energije u FBiH posebno među kupcima na javnom snabdijevanju.


    Elektroprivreda BiH ističe da je cilj kampanje informisati građane o načinu racionalnog korištenja električne energije. U dokumentu se navodi da se kampanjom želi utjecati na ponašanje krajnjih korisnika kroz promoviranje mjera štednje i odgovorne potrošnje.


    "Kako bi se podsticala štednja, odnosno racionalizacija upotrebe energije, jedna od mjera EPBiH je i kreiranje i provedba promotivne kampanje "Energetska efikasnost EPBiH 2025" – podizanja svijesti kupaca o važnosti uštede električne energije", ističe se u tehničkoj speficikaciji.


    U fokus komunikacije stavljena su domaćinstva kao krajnji potrošači, s naglaskom na dvije društvene grupe. Prva obuhvata starije osobe i domaćinstva nižeg socijalnog statusa, za koje se navodi da su osjetljiviji na mogućnosti uštede.


    Druga grupa odnosi se na radno sposobno stanovništvo srednjeg i višeg statusa, kod kojih se računa na svijest o individualnoj odgovornosti u pogledu upravljanja potrošnjom.


    "Neophodno je podići kulturu upravljanja potrošnjom (i troškovima) električne energije. Stoga je cilj kampanje promjena pristupa prosječnog građanina konceptu očuvanja energije", piše u tekstu tenderske dokumentacije.


    Svi ponuđači dužni su dostaviti garanciju za ozbiljnost ponude, kao i dokaze o ispunjavanju finansijskih i tehničkih uvjeta. Dozvoljena je samo jedna ponuda po ponuđaču, bez alternativnih varijanti.


    Kampanja se provodi kao jedna od mjera EPBiH za ublažavanje posljedica rasta potrošnje i očuvanje kapaciteta domaće proizvodnje bez oslanjanja na uvoznu energiju.


    Elektroprivreda BiH zatražila je poskupljenje struje. Ukoliko FERK to potvrdi, poskupljenje starta od 1. seprembra u Federaciji Bosne i Hercegovine.

    Možda će vam se svidjeti