Nakon završetka rekonstrukcije mosta preko Drine u Karakaju, nedaleko od Zvornika, stvoreni su svi uslovi za uspostavljanje teretnog prometa robe u punom kapacitetu preko Međunarodnog graničnog prelaza Karakaj.
Rekonstrukcijom, koja je počela 6. aprila prošle godine, dodatno su ojačani nosivi stubovi i poboljšana otpornost, a urađene su nove i bezbednije pešačke staze i kolovozne konstrukcije mosta.
Predsjednik opštine Mali Zvornik Zoran Jevtić izjavio je da je u radove uloženo oko 550 miliona dinara napominjući da je u pitanju treći most u tom kraju čija je rekonstrukcija nedavno završena.
"Imamo novi most Bratoljub između Ljubovije i Bratunca, rekonstruisan je pješački most između Malog Zvornika i Zvornika i ovaj teretni most Karakaj", rekao je Jevtić, prenosi RTRS.
Rekonstrukciju dotrajalog mosta, koji je izgrađen 1972. godine, finansirala je Vlada Srbije.
Most u Karakaju mnogo znači za privredu i jedne i druge podrinjske opštine, jer će im, kažu, uštedjeti i vrijeme i novac.
"Veliki zančaj ima i za prevoz putnika jer su morali putovati preko Šepka, duža su bila zadržavanja na pregledu putnika, a i velika kašnjenja, najmanje sat-dva u odnosu na redovni red vožnje", naglasila je Ivana Tanacković iz firme Europetrol.
Manji završni radovi na mostu u Karakaju još traju.
Uoči zatvaranja mosta, 8. aprila prošle godine, preko njega je prešlo 608 teretnih motornih vozila, što dovoljno govori o značaju mosta i graničnog prelaza između Srbije i BiH, odnosno Zvornika i Malog Zvornika.